26.1.10

對話

說話友人快從澳洲回來
以下是我們在msn的一席話

友:how come u 對me so 冷淡:(
我:no ar, i miss u ar~
友:咁點解你唔問我幾時返黎呢? :(
我:bcoz i want a sudden call when u back lor, so that i can pretend "surprise", and say" !!!! u come back le??!!!?" gum
友:心淡了
我:咁我仲問唔問你幾時返好?但我又好想有嗰下surprise既感覺
友:我唔知!!唔會答你gei!
我:不如, 你返左黎之後打比我, 然後問 "你估下我喺邊?" 然後我話"你咪係aus lor, 傻瓜!" 你:"你想唔想而家見到我呀?" 我 :"梗係想啦!!! 不過...." 之後門鐘響 我:"你等等, 有人gum門鐘, 我去開門先!" 之後........

沒有留言: