27.1.10

平民與太子

平民與太子
今天我活生生的上演了這一幕
我呢,真的柒上腦

放工時候跟公司太子同lift
親民的他自然會自動打開話題(是真心親民)
行貨話題總離不開”放工喇?咁夜既?”
再之後就是”係呢,你住邊頭呀?”

嗯,柒事從此起...
(我,為我自己;太,為太子爺)
我:大埔囉
太:哇,咁遠啊?
我:係呀,我嗰到仲要好入好入,好夾攝
太:你住嗰到叫咩呀?
我:ooo囉,你應該唔知喺邊架喇
(**ooo, cheapcheap屋苑)
太:我都有去過下咩超級城嗰啲
我:哦?點解既?
太:我女朋友都係住大埔架嘛!
我:係???大埔邊到呀?????
(還要以超興奮的語氣問)

太:呀,嗰個咩...呀...
正當我想說”哈,連自己女朋友住邊都唔記得之滯...

太子就說:寶馬山
我:.......

如果有海的話
我會想都不想就跳下去
可惜,我在lift,一個只得四面牆的空間
隱約記得當中還有數人
但我柒到斷晒片,什麼都不知道

感覺就好像自己把很多屎在自己身上猛抺一樣
人家都己經支吾以對啦
我還要期待似的望著人家等答案!!

回家第一件事忍唔住跟老豆說
他也笑鳥出來...

2 則留言:

浪子m: 說...

你係想笑到跳海?

paradarz 說...

係柒到想跳海...