20.12.09

小朋友的戀愛態度

這次出場的有小朋友V小朋友J

小朋友V其實好靚仔的,是Edison的迷你版
沒有誇張,讀國際小學的他一口流利英語
他問我有沒有看過Twilight,我竟然以為他問我有沒有看Toilet
他說了第二次,我才知道是Twilight
(真係死唔死…)
見佢咁靚仔,我忍不住問
“其實你有無女朋友仔呀?”
“有呀,五個囉。”
“哇!五個咁多!!!!”
之後另一位大哥哥走過來又問
“咩話?幾多個話?”
“三十五個囉。”
“做咩啦啦變左三十五個………………”
小朋友V很不羈的說了一句
“我喺學校好cool架,咁啲女仔咪…囉”
他完全不臉紅的說出這一番狂言
我忍不住大笑出來
你說啦,他是不是很Edison

話題繼續申延到小朋友J
小朋友J呢,是一個五歲的小男孩
可是他喜歡的是粉紅色,畫的都是長頭髮女孩和仙女
還會她們加上手袋耳環和頸鏈
他的確是少了一點男子氣慨
於是我問他
“咁你又有無女朋友呀?”
小朋友J還未趕得上答覆,他的九歲姐姐己經大叫:

“我上次見到佢小息嗰陣時拖住兩個女仔由班房走落操場呀!!!”

哈哈,真係唔該晒家姐既獨家猛料
忽然被人大踢爆,小朋友J臉仔馬上紅卜卜
連忙說東說西的拿出藉口來,“咁…咩咩……呀嘛..咁….哎呀!!!!”
然後,他憫憎
可是我哈哈的笑過不停

我呢,真的很喜歡這裡啊
跟小朋友聊天很快樂
可是,因為新工作關係
之後很難再見到他們了

沒有留言: