16.11.09

這才是真正的「很傻、很天真」

小朋友A跟小朋友I有小爭執
小朋友I輕輕打了他的頭一下
"跟人家道歉啦!"
小朋友I語帶不清輕聲說"對唔住..."
小朋友A說"我聽唔到喎...."

-------------

小朋友A說"生左BB啦!"
"吓? 你媽媽生多左個細佬呀?"
"唔係,係我朋友"
"吓? 你朋友? 佢地結左婚先生BB呀?"
"唔係...唔知喎..."
"哦,咁呀,你朋友幾多歲呀今年?"
"佢係我同學囉!"

四歲的小朋友A雙手插著褲袋滿不在乎的說

-------------

小朋友I說自己住八樓
再說"我住得高過你啊!"
"我住三十樓喎..你真係高過我??"
"係呀,即係你住我下面呀?"

-------------

小朋友J是一個五歲男孩
但比女孩子還要喜歡畫蝴蝶花粉紅
他問我"姐姐你化妝呀?"
"畫左少少眼線啦,算唔算呀?"
(其實我都不知道他知不知什麼是眼線)
"點解你唔畫啲顏色喺度,然後加啲閃粉丫嘛!" 他指著我的眼蓋說
"哇,咁誇張呀?"
"點解你唔痴啲眼眉毛落呢度既?"
(他指的"眼眉毛"是"假眼睫毛")
"點解你會識呢啲野架???"
"嗰次我搭地鐡見到有個姐姐痴囉!"


每遲星期六的早上
縱然很累很累
但都是我最快樂的一天
他們都沒有掩飾、是最真的一群
但願他們都會記得現在的美好時光

沒有留言: