2.12.09

「手受傷,要去醫院」

說起來就搞笑鳥
近日蘋果動新聞上腦
尤其那個「手受傷,要去醫院」
看了十多次依然喪笑不停
腦裡就不停loop著手受傷要去醫院,手受傷要去醫院
忍不住在facebook上的status打了這一句

「手受傷,要去醫院」

幾個鐘後,電話響起
「喂,你隻手做咩事呀??」
友人很緊張的問
頭兩秒都不明友人說什麼我的手
之後當然明白
隨之而來的便是大笑
(但我在靜如自修室的office喎!)
友人一聽到我的喪笑
便妖聲四起
「點呀,你係咪低能架?」
笑到氣咳如我
最後將真相道出
「我好健康,我無事,你上youtube打“要去醫院”就知我講咩喇」
「妖,好多人喺facebook上面問你有無事,仲叫你take care囉!!!」
「哇哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈,好搞笑呀!!我好想笑呀!!哈哈哈哈哈哈哈!!」
「你己經笑梗喇….」

咁多位,真係好對唔治..
公司剛剛又block了facebook
未能即時澄清,引起誤會(共憤)
回家第一件事就是... 開facebook 把那條linkpost出來!



不論新聞本身還是這個誤會
我坐巴士的時候回想起來自己都忍不住笑鳥出來

2 則留言:

Kreme 說...

笑鳥

出鳥鷹聞版:

http://www.youtube.com/watch?v=x_ZLvFzEHpc

paradarz 說...

ahhahaha
咱們都蘋果上腦!!
繼mac之後另一種蘋果毒