8.12.09

魚眼和雞冠

同事在越南買了手信回來
有棷子糖、香蕉乾、大樹波羅乾等等
我拿著大樹波羅乾咬咬咬
問同事:喂,食唔食?
同事說:我麻麻鐘意大樹波羅陣味
然後就展開了偏食問題

「我真係咩都食,成條金魚咁」
「咁榴槤呢?」
「食!」
「by the way, 金魚只係唔知飽,但唔代表咩都食...
咁洋蔥呢?」
「食!」
「咁蔥呢?」
「食!要多蔥添!」
「咁內臟呢?」
「豬大腸嗰啲都會食!」
「咁魚眼呢?」
「唔食...」
「嗯...咁你都真係算唔偏食既..」
「要去到魚眼呢個位....會唔會去到太盡呢你,魚眼喎大佬,你問我食唔食雞冠丫笨!!」


4 則留言:

Hana 說...

咿,我聽過一個關於鱼眼的愛情故事喎!

榴槤正吖!

paradarz 說...

魚眼都有愛情故事? haha, 有機會講黎聽下~~~

我好鐘意食榴槤, 阿波羅出左隻榴槤味雪條, 好濃烈既榴槤味, 又平又好食!!

DSL 說...

偶然來到你的blog,文章都很有趣!
btw,敝人食魚眼的,第一次食魚眼的原因好像是因為嫌魚腥所以只吃魚眼

paradarz 說...

睇你頭嗰句..以為係啲廣告....哈哈
據同我對話嗰位同事講, 佢都話識幾個人都會魚眼..但魚眼唔腥架咩??