15.6.09

好。熱。氣

星期四
吃了肯德基,有炸雞、炸脆脆,連雞腿包內也有炸薯餅 (但好吃喎)

星期五
看影時吃了整整一盒爆谷

星期六
十年都吃不到一次的韓國燒烤

星期日
到小肥牛吃熱騰騰的火鍋 (de BinLo)

----

於de BinLo前跟我粒麥屎仔一席話

我:我呢排好熱氣呀,所以黎de BinLo之前我打一打底,隊左成龜靈膏!
麥:咦?咁啱呀,我出門口前見到我呀媽煲左花旗參湯,見今晚要de BinLo,我拿拿淋隊左一碗呀!!
我:哇哈哈哈,我地真係夾喇
麥:我地係咪學人去蒲之前要飲定酒筲箕打底呀?
我:又或者係蒲天光之前飲定energy drinks ^_^

沒有留言: