2.3.09

是夜jason mraz

我忘記了當初在那埋接觸 jason mraz
想也有四五年前的事吧
從沒想過會可以親身聽到他的live show
更沒想到他會來香港(找我)
但早陣子我見很多人都放了I'm yours在面書
我才驚覺: 他紅鳥!!!
接著又在香港有live show
再驚覺: 他在香港真的走紅鳥!!!
要知道, 他是那個當初要找他的碟也不易那種呀!!

總之, 今晚擋我者死!!
也不想看到不想見的烏鴉

2 則留言:

小丁 siuding 說...

我去了他的live
他的歌好似糖咁甜
點會唔紅呢
佢的碟唔算難找, 係信和樓下, 新碟一出就見到貼出黎 ^_^

不過我唔算太仲音意佢, 聽埋佢的live更加証實, 我最仲意的,還是Rachel's 類的post rock ^_^

Rachel's :
http://en.wikipedia.org/wiki/Rachel's

paradarz 說...

而家易揾左好多~~ 幾年前真係好難揾呀, 差點要上網訂呢~ haha

Rachel's未聽過....等我聽下先~~原來你係post rock愛好者~ 咁你鐘唔鐘意mum呀??