16.12.09

喵喵神探。charlie。日和

我真係好歡喜看一些無聊爆的youtube
無厘頭,完全沒有意義那些呢
這個喵喵神探
絶對夠低能



睇完呢個喵喵喵
我想起了charlie...
成段片就係不停高八度咁"charlie~~charlie~~~charlie~~"



但說起youtube的無里頭始祖
就一定是"日和系列"
無。得。頂。
係無可能可以忍到笑的

2 則留言:

小丁 siuding 說...

哇...好好睇 XD 笑死我..
係我無聊的工作時間裡拯救了我. yeah~

paradarz 說...

yeahyeah~ high five!

但我有一日無聊到睇晒所有日和系列..
睇到個人最後無晒知覺.....hahaha