28.12.09

一夜的發洩

哎,其實我有很多話想說
但近來忙不過來
唯有極速為自己記下近來的一二事

.期待而久的last day來臨,感覺如此不真實,這個感想一大堆,是後話了

.我日文肥左呀!!!!!!頂你個肺!!!!!全班得我一個要補考!!!!!!!!!媽的!!!!!!今日肥,聽日補考!!!!但而家己經晚上十一時四十五分!!!我一頁紙都無掀過啊!!!

.還有freelance要趕呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

.如此趕時間的日子,等巴士等左差唔多半個鐘啊!!!!仲要有搭巴士飛站!!!!

.好多"!!!!",係咪好感受到我的不安和焦急?

好,發洩完
乖乖的先做好半個freelance再讀半個小時日文然後去睡覺

沒有留言: