18.6.09

我媽叫做小鸚鵡

她的網名叫 - 小鸚鵡
想點呀,呀媽你!!
我同家姐聽到差啲噴飯

我:點解要叫自己做小鸚鵡呢其實???
媽:你呀爸改架!!
爸:因為啲網名比人登記晒嘛....
我:............

我:其實你同咩人玩呢?
媽:唔知架,你呀爸叫我亂咁加人喎
爸:個網咁大,係咁架啦!
我:............

我:咁佢地知唔知你成五十歐呀?
爸:梗係唔知啦,知既話揾鬼同佢玩呀
我:咁你話自己幾多歲呀?十六呀?
爸:唔係,四十啦
媽:緊係唔係啦,三十幾!
我:............

媽:果人叫我send張相比佢喎,佢仲send左比我,好靚仔
媽:車,我問佢係咪真囉
爸:網上面係好多呢啲人架啦
我:............

沒有留言: