11.3.09

短頭髮第一天

所謂既短 其實也不是很短
頭髮都到肩膀的
只是幾年來都是頭髮長長
忽然間短了4,5,6吋
是有點不慣而已
但真.係.好.歡.欣.呀!
想剪去後面那些禾草很久
自從炸了那個狂野之頭後
暗地裡都不滿意
奈何頭髮己經五勞七傷
不敢再亂來
唯有默默忍受...
今天 終於得成正果(下?)
一次過剪走晒佢地
他媽的爽死我鳥~~~~~~~~啦啦啦

但反應似乎麻麻
反應一
同事r: 呀~我以為有新同事返工呀!!以為邊個細路入左黎添!!
同事k: 唔請得童工架喎呢到..
同事l(supervisor也, 一臉正經的說): 無計啦, 唔夠人嘛
我: ........

反應二
我: 乜呢個頭真係睇落好細個咩?
同事b: 嗯, 而家呢個咪似返你個人囉, 之前睇你後面估到你呢個樣!
我: .........

反應三 (之 無反應)
我呀爸呀媽對完全無察覺我頭髮短了
我: 呀媽我剪左頭髮呀, 你唔覺咩?
媽: (唔出聲, 完全漠視我)
我: 喂?!喂喂?!喂?!

沒有留言: