8.5.12

我要 靜心。

用發黎洩的 唸唸啐

工作
每日返工繼續黑面
黑得愈來愈難睇
仆街明明成日都無野做然後放工先黎開會
開會次次ban9我地啲idea然後迫我地做你地嗰啲sub9野 dllm

交際
近黎咩都唔順眼
咩都唔想理
咩人都唔係好想見
想自閉咩?又唔係
總之咩都覺得唔好,咩都覺得好x煩
以為前排忙所以係咁
呢2日忙完,但感覺都一樣
成個人好黑人憎

愛情
你對我真係好好
但係又係咪我想要既野?
係咪唔應該做貪心的小狗?
如果他朝一日我放棄左你係咪會後悔一世?
係咪唔會再揾得返一個對我咁好既人?
我唔捨得,諗起都唔開心 :(

家人
好想返屋企同呀媽食飯
前排燥底,好小事憫左呀媽兩句
我好後悔,好衰仔呀我
出面遇到咩都好,自已心情點差都好
都一定一定唔可以發屋企人脾氣
請自已謹記。

沒有留言: