13.11.11

and this loneliness, it just won't leave me alone

一個人的精彩...
但隨著身邊個個朋友都有著落既時候
就愈黎愈唔精彩

有啲飲飲下野要趕返屋企湊囝
"得返佢自已一個唔係幾好喎"
以前啲霸氣無晒...
有啲行行下街囝囝出左黎
捉實朋友對手話“我唔會阻住你地行街架”
我呢,電燈咗囉,無啦啦變左係我阻住咗...
有啲玩surprise出咗黎
突登出左黎喎,唔想又電燈
唯有自已返屋企...

黎近都係自閉收皮好鳥
唔係想講到好似慘好可憐,但真係酸溜溜同好X灰呀...
唉....

2 則留言:

Unknown 說...

睇戲,看書可以自己一個

我係男仔好d, 落街打場波就無2粒鐘

paradarz 說...

mpc, high five yeah~

熱血艾德, 無lu, 我lonely左一日又完全無野lu~ wahahahha