19.10.11

多勞多得。

今個星期唔知咩事
一下子有5,6份freelance
仲要全部都勁趕
晚晚三四點先瞓
咁啱公司呢排又好L多野做
由返工做到OT無停過

不過我係好enjoy呢啲忙到嘔既生活
我相信多勞多得
加油呀,唔好衰呀!
兩間都係大野,要開好個頭呀!

我得既。

4 則留言:

Unknown 說...

女鐵人?

我都想接freelance
你食唔到,可以彈d黎..haha

paradarz 說...

hahah, 多啲黎密啲手丫ma~~~我自已仲想多啲tim woo!

Unknown 說...

HOW to find ar???

Please teach me

paradarz 說...

無架,好多時都係以前做開佢又揾返你,有啲就係朋友介紹,有啲就係以前啲公司咁呀。