13.10.11

餓。

好似餓左十年咁
係咁食、係咁食、係咁食。

尋日
早餐食兩次
屋企食完碗麵,返到公司食多個包
飲杯咖啡食下朱古力又到lunch
然後啪左成個海南雞飯,係食晒,係茶餐廳的士佬人份量咁食晒呀仆街
一粒飯一舊雞都無淨
返到公司,又隊埋淨返既個盒朱古力
OT到九點幾,放工同同事食飯
今次係mos burger,又清晒
返到屋企見有湯,又飲左碗!

今日
依舊兩個早餐
繼續咖啡加朱古力
今日lunch好啲,只係食車仔麵
返到公司又係狂食糖
晚飯都OK,只係食左碗魚片頭米粉
但之後就仆街鳥
飯後買左牛油曲奇,一食就停唔到,食左十幾廿塊
恐佈到我都唔想諗落去喇
返到屋企呀媽煲左紅棗水,又飲左兩杯
都算喇,我仲要食埋隻蛋
仆街我明明食完碗米粉已經好飽!!
點解我仲要食曲奇同嗰隻紅棗蛋!!

仆街我係唔可以自暴自棄既!!

2 則留言:

Unknown 說...

你唔怕肥?

paradarz 說...

怕!!所以你feel唔feel到我ga語氣係好嬲?