8.10.11

娶我做老婆。

還未踏上的士,司機大佬已經精神奕奕咁講:早晨呀小姐!
“呀,早晨呀!唔該去XYZ丫!”
“好呀!去嗰到做野呀你?好靚女喎你!”
“哇哈哈哈哈,係呀係呀”
“真係架,你好靚女呀!可以去選港姐呀!我實提名你呀!!不過係矮左少少囉..."
"哈哈哈,真係識講野喇!!不過我唔得喇,我老喇”
“係咩?過唔過廿五呀?”
“過左啦啱啱..."
"哦,咁你老公係咪 呀咩黎架(american)呀?“
”下!!我個樣似結左婚咩!?“
”唔似,不過你靚女丫嘛,係矮左少少囉(again),我有錢實娶你做老婆呀!“
”哈哈哈,司機你真係好口花。“
”而家香港地好少女仔好似你咁成日笑架喇!“
”哈哈哈哈,多謝晒喎!“

然後落車之後佢再問多我一次肯唔肯做佢老婆
哈哈哈哈,呀媽,你個女我要有要喇!
老實講呀司機大佬真係‘乙水’得我心花怒放
呢程的士搭得抵呀!

2 則留言:

Unknown 說...

佢應該真心想娶你,
因為香港女仔好少笑~~

paradarz 說...

唔係喎,我身邊啲fd個個都會開懷大笑架喎,同埋呀司機真係tum得我太開心,好難唔笑!