29.9.11

除左講仆街之外我仲可以做啲咩?


我今日真係燥到仆街呀!!!
一起身發現八號波,已經心諗仆街喇聽日交proposal
於是成朝食唔安坐唔落喺度諗,仆街啦,如果陣間落左波要返工,我今晚咪要做通頂?
兩點幾仲打梗喎,打比老細先
老細A話“都無計啦,唔通要你趕返黎公司做咩,哈哈,一係聽朝打去問下會唔會pospone 囉”
我心諗,好野!今日可以yoyo閒閒咁過
但係十分鐘之後老細B打黎
佢話“不如你喺屋企做住先咯,佢地嗰邊好衰架,試過唔肯pospone,一係你做得幾多得幾多先啦”

我X你老X

真係火都黎埋
仆街你啲野係靚係有料既話我唔介意同你死做難做
但要我喺呢啲咁濕9既野上面死磨難磨我真係屎都滾
diudiudiduidudiudiuduuuuuuu

跟住又比人激親
我講極佢都唔明,野又唔做,淨係得個講字
呢啲野我夠識講咯!!!!
以為自已台劇男主腳呀!!??我真係唔想再同你講野呀!!!!
如果真係一齊左,我好肯定會成日開片!!!!

好忟憎好忟憎好嬲呀!!!
唉其實我今日真係忟到想喊...

2 則留言:

c 說...

我果日都燥到想喊!
我由朝早9點返到夜晚11點,
打左超過50個電話,repeat又repeat,
唔repeat果時就係俾人煩住,真係灰到震!
我諗我係史上最唔想打八號既打工仔,哈!

不過,已過去的!! 我地要好好cheer up啊!

paradarz 說...

哇!咁你灰好多喎!我好歹都叫在家工作同埋唔洗俾人煩.....
不過你啱!過左去就算數,粗口都慳返唔講!哈!