9.8.11

距離死亡又近一點。


題目好黑暗呀...可惜這是現實
對呀,剛剛又大一歲
老中女了!

慶幸今過生日過得十分開心!
雖然甩拖了,但充心感激朋友們!
本來打算今個生日隨便的過,吃過飯就靜靜的回家
那知當日節目豐富
還因為OT至七時令我錯過了踩單車這個另類party
(OT後話:新工第三天,那知老闆們都知道我的生日,surprise了我第一個生日蛋糕!OT都O得抵啦!)
之後就跟朋友火辣辣的室外打邊爐
雖然當中有些是才第一次見面,但他們都係kai的,開開心心的又一餐飯
之後下場跟另一班朋友M1狂歡
本身都只是抱著普通心態去hea閒
那知班旦散又比左surprise我,仲要有花收!
知唔知我幾耐無收過花!?

今個生日雖然唔係同最親既人一齊過
但我真係感激當日的每一位!

沒有留言: