21.3.11

你給的,是我要的嗎?

現在的關係就好像患了未期癌症一樣
明知快將死去,郤不想離開,但又無何奈何,根本無法醫治

一剎那的快樂,以為會風平浪靜

”我想出街多啲呀“
”出街做咩啫...咁多人,又無野做..."
"咁返屋企你屋企人喺到,你返到去又係打機既“
”哎呀...喺屋企唔好咩?香港都無乜野做架啦..."
"我有叫過你陪我去踩單車去行山去食tea或者返大陸揼骨架,之前話去南丫島,你都仲未肯去,次次都話下次下次,講左成年喇....."

語塞

委屈感覺湧上眼眶
只是一個南丫島而已,為何就不可以給我開心一天

哭了又哭

我說你不懂我,我希望有人可以陪我哈哈大笑,說笑的時候不是一盤冷水淋過來
跟你說憤怒事時不是想聽到“係咁架啦”,我知呀,難道你覺得我還是十六七歲不懂人情細故的中學生嗎?難道一句半句站在我立場支持一下我不能嗎?
你說你不會哄我,你說你的性格一向是如此內歛,你只會說不懂不懂不懂
嗯,明白的
是錯配了對方嗎?
誰也不能勉強誰
我們知道的,大家都無言語對

還可以怎樣?
捨不得放手,惟有坐著等下一次復發,再復發...直至身體支持不了...

沒有留言: