3.8.10

同樹同根

今年己經收到第一份生日禮物
送呢份禮物比我既人竟然係-我家姐
佢拎住一疊自己唔換既紅色餅咭比我呀媽
再摷多手袋一摷拎起另一張紅色物體
然後同我講:拿,呢個比你
望清楚,原來係利士一封
即時打開,哇頂,係五百蚊!
然後佢又補充多一個
”反正諗唔到買咩,折現啦”
除了銀碼可觀
老實講,我是真心感動的
幾多年無送過生日禮物比我
又或者,咁多年黎佢都好似無送過

記得有年小學雞時代
佢生日叫我送野比佢
之後我行左好幾間文具店買左一個廿幾三十蚊既車仔錢箱比佢
我自己好鐘意,但要一個小學雞用二三十蚊買係絶對唔捨得
但我都係買左比佢
點知
佢話唔鐘意,仲話唔要
真係好仆街的
一個細小既心靈從此受傷
嗰次之後,我一份禮物都無買過比佢
見而家過左十幾廿年我都仲記得
就知到當時幾咁唔開心

anyway
今次呢張五百蚊紙
意義重大
連我呀媽都話
”你兩個真係唔可以住埋一齊,而家分開左住friend左好多!!”
係囉,我都覺
但相信最開心既一定係兩老


又想起龍應台的一篇文章:
南美洲有一種樹,雨樹,樹冠巨大圓滿如罩鍾,從樹冠一端到另一端可以有三十公尺之遙,陰天或夜間,細葉合攏,雨,直直自葉隙落下,所以葉冠雖巨大且密,樹底的小草,卻茵茵然蔥綠。兄弟,不是永不交叉的鐵軌,倒像同一株雨樹上的枝葉,雖然隔開三十公尺,但是同樹同根,日夜開闔,看同一場雨直直落地,與雨樹共老,挺好的。

沒有留言: