29.3.10

哇,King of Convenience好好睇啊!!

雖然遲了好幾天
但都要說說

哇,King of Convenience好好睇啊!!
我是喜歡他們,但不是死命fans
只是覺得難得來港喎,是不能不到場的
他們的歌偏慢
很老實的說,事前我沒有期望,亦沒有太大的興奮



八時半開show
但經驗告訴我沒有show是盡時的
OK,我等
等完又等又排隊
進場又等又supporting act
最後KOC開show時間是十點零五分

但唔打緊啦,好睇咪得囉
音樂就不用說,他們之間就是默契
忍不住問朋友:為何兩個大男人聲音可以如此溫柔動人?
我們坐在地上聽得入神
又跟朋友說:如果我地係坐住草地聽KOC就好喇

起初以為會悶悶地,哈,又唔係喎
以為他倆是文質彬彬的文藝仔
那知真人原來超kai (尤其Erlend)
扮guitsr solo樣和tune guitar樣給人任影
又動作多多攪屎棍(!!!)

嗯,很滿足的一晚
打後這幾天我都不停KOC
音樂,是要現場的!

沒有留言: