25.11.09

取捨

跟好友在msn裡談及近來的煩事
朋友一語道破,她說

「可能是應得,但時間不對,你就要取捨」

嗯,也許是對的
總不能每件事都稱心滿意


我「你"取捨"呢個字用得唔錯,讚好。」
友「始終個人太有深度, 在用字上係好難掩飾到, 對不起」
我「diu」
(對著朋友,粗口是難免比較多)
友「我仲有好多呢d詞彙,你要唔要知」
我「哇!!!! 你巧叻叻呀!!!! 個"彙"字都識打, 比我的話, 我會"詞會"咁囉^_^」
友「你個人cheap」
我「diu, 你肯定打個"詞"字出黎, 然後喺彈出黎嗰個野到揀啦」
(再重申:對著朋友,粗口是難免比較多)
友「..好了解..」
友「要自己爭取!!又唔係真係溝仔唔駛矜持啦」
(好,咱們又返回topic了)
友「矜持這一個詞彙對你來說會不會太深呢」
(但轉眼又離題了)



咱們談話的內容
無論認真還是說笑
其實到頭來都是一樣的

沒有留言: