21.11.09

攬一攬,可以嗎?

「我見到你開心丫嘛,咁咪想大舊大舊咁攬住你囉!!哈哈」
「呢啲野返屋企先做啦,條街多人嘛....」
「咁我見到你開心啊!!!!!忍唔住啊...!!」
「唔好咁細路女啦」
「對住鐘意既人唔係應該咁架咩?唔通你想我一見到你黑面?」
「唔慣呀我,怕羞嘛...」
「有咩咁唔慣?!攬下之喎!!」
「但你次次都有啲新野加入架喎....」
「係.....咁但係點解要怕其他人點睇喎!!又唔係做啲咩!!都係間唔時想你攬一攬啫!!我想凍冰冰既時候你攬我一攬,想唔開心嗰陣你攬我一攬...」
「唔知呀...咁我性格係咁嘛....」
「......」

其實,我喜歡跟愛人一起kaikai的
然後到公園玩"penis game"
大家說著我愛你你愛我
兩人相愛的時候不是可以旁若無人嗎?
還是我吃著無線的奶水大
誤以為愛情是浪漫、愛情是轟烈?
是我不講道理我港女嗎?


「咁...其實係咪即係本身唔夾呀...」
這一句沒有說出來

沒有留言: